Қазақстандағы брендинг: имидждің рөлі қандай?

Брендинг - Қазақстан үшін салыстырмалы түрде жаңа құбылыс. Жергілікті кәсіпорындардың көпшілігі жоғары сапалы ғана емес, сонымен қатар, бірегей өнім ұсынудың қаншалықты маңызды екенін әлдеқашан түсінген. Сондай-ақ, маркетингтің сауатты жүргізілуі - сатылымға оң әсер ететіні анық. Бренд - тек бірегей өнім. Баршаға жақсы таныс - логотип және әдемі қаптама ғана емес, ол сауда белгісінің, тұтынушының санасындағы әдемі, тартымды, ерекше, әрі толықтай аяталған бейнесі. Осы орайда, елдегі кәсіпкерлердің компания брендін қалыптастыруға деген қызығушылығы байқалады.