Қазақстандағы брендинг: имидждің рөлі қандай?

Қазақстандағы брендинг: имидждің рөлі қандай?

Брендинг - Қазақстан үшін салыстырмалы түрде жаңа құбылыс. Жергілікті кәсіпорындардың көпшілігі жоғары сапалы ғана емес, сонымен қатар, бірегей өнім ұсынудың қаншалықты маңызды екенін әлдеқашан түсінген. Сондай-ақ, маркетингтің сауатты жүргізілуі - сатылымға оң әсер ететіні анық. Бренд - тек бірегей өнім. Баршаға жақсы таныс - логотип және әдемі қаптама ғана емес, ол сауда белгісінің, тұтынушының санасындағы әдемі, тартымды, ерекше, әрі толықтай аяталған бейнесі. Осы орайда, елдегі кәсіпкерлердің компания брендін қалыптастыруға деген қызығушылығы байқалады.

1. Жасанды интеллектті қолданасыз ба?