2023 yılına kadar kadınlar dövüş sambonun resmi bir statüsü yoktu. Ancak bu zorlu disiplinin kapıları açılır açılmaz, Kuralay Kabıraykızı içeri giren ilk kişi oldu. Daha doğrusu kapıyı tekmeyle açtı. Oral doğumlu gelen bu oldukça zarif kız, ilk milli dövüş sambo şampiyonluğunu kazandı. Ardından ikincisini. Sonra üçüncü milli şampiyonada da altın madalya kazanarak kendi başarısını gösterdi. «Road to Gold» Programının yeni bölümünü izleyin!

